Klantenservice

Heb je een vraag of opmerking? Onze klantenservice zit op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur voor je klaar om jouw telefoon of mail te beantwoorden. Bel ons via +31 (0)73 - 7200 899 of mail ons via info@hapespeelgoed.nl

Hieronder vind je alvast de antwoorden op de meest gestelde vragen. Mocht jouw vraag er niet tussen staan twijfel dan niet contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder!

 

Bestellen
Kan ik iets aan mijn bestelling toevoegen?
Zolang je bestelling nog niet verzonden is kan er iets worden toegevoegd. Neem contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
Kan ik vanuit België bestellen?
Je kunt ook vanuit België veilig een bestelling bij ons plaatsen.
Kan ik bestellen zonder me te registreren?
Je kunt een bestelling plaatsen zonder jezelf eerst te registreren. Het registreren van jouw gegevens vindt dan plaats tijdens de afronding van het bestelproces.
Bekijk alle vragen
Bezorgen
Wat is jullie levertijd?
Bestel je op werkdagen voor 13:00 uur dan ontvang je jouw bestelling de volgende dag, ook op zaterdag. Bestel je tussen vrijdag 13:00 uur en maandag 13:00 uur dan ontvang je jouw bestelling op dinsdag.
Wat zijn de verzendkosten?
We versturen iedere bestelling binnen Nederland helemaal gratis! Naar België versturen we gratis vanaf € 34,99, daaronder zijn de verzendkosten € 3,99.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Je kunt jouw bestelling op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur bij ons afhalen.
Bekijk alle vragen
Betalen
Hoe kan ik betalen
Je kunt bij ons betalen via iDEAL, Bancontact/ MisterCash, MasterCard, VISA, PayPal, Apple Pay of Riverty.
Wat is jullie IBAN rekeningnummer?
Het IBAN rekeningnummer van Hape Speelgoed is NL78 RABO 0311 5389 83. De BIC-code of het Swift-nummer is RABONL2U
Ik heb geen factuur ontvangen, wat nu?
De factuur versturen we altijd per mail. Neem contact met ons op wanneer je geen factuur hebt ontvangen. Wij helpen je graag verder.
Bekijk alle vragen
Mijn Account
Wat zijn de voordelen van een account?
Wanneer je een account bij ons hebt staan bij jouw bestelling jouw gegevens al voor je ingevuld. Je kunt deze gegevens ook wijzigen mocht dit nodig zijn. Ook kun je jouw voorgaande bestellingen inzien en direct nogmaals bestellen. Daarnaast heb je de mogelijkheid om artikelen die je wilt onthouden of wilt delen met vrienden of collega's als favoriet te markeren. Al jouw favoriete artikelen staan netjes verzamelt op jouw eigen account pagina. Wij blijven continu in ontwikkeling en de mogelijkheden voor jouw account blijven we uitbreiden.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Rechts bovenaan iedere pagina vind je Inloggen. Via deze link kun je inloggen maar ook een nieuw wachtwoord aanvragen wanneer je deze vergeten bent.
Ik wil mij aan-/ afmelden voor de nieuwsbrief.
Wanneer je bent ingelogd kun je eenvoudig jouw voorkeur voor de nieuwsbrief aangeven. Wanneer je nog geen account hebt en deze (nog) niet wilt aanmaken kun je onderaan iedere pagina je inschrijven voor onze nieuwsbrief. We gebruiken je gegevens dan enkel voor de nieuwsbrief. Bij iedere nieuwsbrief die je van ons ontvangt kun je jezelf onderaan de nieuwsbrief altijd afmelden.
Bekijk alle vragen
Garantie & Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Uiteraard is het mogelijk om jouw bestelling binnen 30 dagen aan ons te retourneren, mits ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking. Je kunt het retourneren zelf in orde maken of bij ons een retourlabel aanvragen per mail of telefonisch. Houd er rekening mee dat we moeten weten van wie het retourpakket afkomstig is. Het eenvoudigste is (een kopie van) de pakbon bij het pakket invoegen. Wij hebben dan alle informatie die we nodig hebben om jouw retour zo snel mogelijk af te handelen.
Wat zijn de voorwaarden om te retourneren?
Voorwaarden voor retourneren zijn dat een product onbeschadigd, ongebruikt en indien mogelijk in de originele verpakking aan ons retour wordt gezonden. Hierbij ben je verantwoordelijk voor de wijze waarop een product aan ons retour gestuurd wordt. Dit houdt in dat de keuze in transport je vrij staat maar ook dat een product goed verpakt verzonden dient te worden. Zodat een product niet door het retour sturen alsnog kan beschadigen. Wanneer vaststaat dat een retour gestuurd product door het niet goed verpakken ervan beschadigd is geraakt kan het betreffende bedrag, geheel of gedeeltelijk, niet worden uitgekeerd.
Wat zijn de kosten van retourneren?
Retourneren is bij ons altijd gratis. Neem contact met ons op om een retourlabel te ontvangen.
Bekijk alle vragen
Informatie & Voorwaarden
Wat zijn jullie leveringsvoorwaarden?
Bekijk hier onze leveringsvoorwaarden.
Wat zijn de algemene voorwaarden?
Bekijk hier onze algemene voorwaarden.
Wat zijn jullie contactgegevens?
Hape Speelgoed Industrieweg 15 5324JX Ammerzoden Nederland 0031 (0)73 7200 899 info@hapespeelgoed.nl
Bekijk alle vragen