Garantie & Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling, geheel of gedeeltelijk, zonder opgaaf van reden retourneren. Geef binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons door dat je jouw bestelling wilt retourneren. Na jouw melding dien je jouw bestelling binnen 14 dagen aan...
Wat zijn de voorwaarden om te retourneren?
Voorwaarden voor retourneren zijn dat een artikel onbeschadigd, ongebruikt en indien mogelijk in de originele verpakking aan ons retour wordt gezonden. Hierbij ben je verantwoordelijk voor de wijze waarop een artikel aan ons retour gestuurd wordt. Dit...
Wat zijn de kosten van retourneren?
Retourneren is bij ons altijd gratis. Neem contact met ons op om een retourlabel te ontvangen.
Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik iets retourneer?
Wanneer jouw retourzending bij ons is binnengekomen, gecontroleerd en goed bevonden wordt het bedrag direct op je rekening teruggestort.
Heb ik bij garantie op mijn artikelen?
Op alle artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden wij je graag zo...
Ik heb mijn bestelling defect ontvangen, wat nu?
Zit er een defect artikel tussen je bestelling, neem dan alstublieft direct telefonisch contact met ons op. Wij zullen samen met jou zorgdragen voor een passende oplossing. Je hebt na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om defecte artikelen ...
Er ontbreken producten in mijn bestelling.
Erg vervelend dat je iets mist uit je bestelling. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. We helpen je graag verder.