Garantie & Retourneren

  • Hoe kan ik producten retour sturen?

    Geef binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling telefonisch aan ons door dat je een product(en) wilt retourneren. We sturen je vervolgens een etiket toe dat je op het pakket kunt plakken. Het pakket kun je dan bij een van de vele DHL Parcelshops in Nederland of België afgeven. Nadat je ons hebt laten weten dat je een product(en) wilt retourneren heb je 14 dagen om het aan ons te retourneren.

    Voorwaarden
    Voorwaarden voor retourneren zijn dat een product onbeschadigd, ongebruikt en indien mogelijk in de originele verpakking aan ons retour wordt gezonden. Zorg dat je het product(en) goed verpakt verstuurt, zodat een product niet door het retour sturen alsnog kan beschadigen. Wanneer vaststaat dat een retour gestuurd product door het niet goed verpakken ervan beschadigd is geraakt kan het betreffende bedrag, geheel of gedeeltelijk, niet worden uitgekeerd. Wanneer producten retour worden gestuurd zonder dit eerst aan ons te melden kunnen we het betreffende bedrag ook niet uitkeren.

  • Waar heb ik recht op wanneer ik iets retour stuur?

    Wanneer je een product aan ons retourneert krijg je het volledige aankoopbedrag plus eventuele verzendkosten teruggestort. Wanneer je bestelling uit meerdere producten bestaat krijg je de eventuele verzendkosten natuurlijk niet teruggestort als je één of meerdere producten uit je bestelling houd. Stuur je alles retour dan krijg je de verzendkosten uiteraard wel teruggestort.

    Je mag alle producten retourneren, ook als deze in de aanbieding zijn. De retourkosten nemen wij voor onze rekening.

    Nadat je jouw bestelling hebt ontvangen heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen die tijd dien je ons op de hoogte te brengen van je besluit iets te retourneren. Nadat je jouw retour bij ons hebt gemeld heb je 14 dagen de tijd om het product(en) daadwerkelijk aan ons te retourneren. Binnen dezelfde 14 dagen storten wij het bedrag terug op jouw rekening middels hetzelfde betaalmiddel als waarmee je jouw bestelling betaald hebt.

  • Wat zijn de kosten van retourneren?

    Wij nemen de kosten van retourneren voor onze rekening. Wil je een product retour sturen? Neem contact met ons op en meld je retour aan, we geven je vervolgens verdere instructies om je product retour te sturen.

  • Heb ik garantie bij jullie?

    Op al onze producten rust de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, willen we je zo snel mogelijk een passende oplossing bieden. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op. We helpen je graag verder.

  • Er ontbreken producten in mijn bestelling

    Erg vervelend dat je iets mist uit je bestelling. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. We helpen je graag verder.

  • Een product is defect, wat nu?

    Erg vervelend dat een product uit je bestelling defect is. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. We helpen je graag verder.

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld teruggestort krijg?

    Zodra wij je retour in goede orde hebben ontvangen duurt het een paar dagen voordat het geld weer terug op je rekening staat. Heb je na een week nog niets terug? Laat het ons zo snel mogelijk weten. Wij helpen je graag verder.


Staat je vraag er niet bij?

Staat je vraag er niet bij of heb je een opmerking?
Laat het ons weten. Wij helpen je graag verder!