Klantenservice

Heb je een vraag of opmerking? Onze klantenservice zit op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur voor je klaar om jouw telefoon of mail te beantwoorden. Bel ons via +31 (0)73 - 7200 899 of mail ons via info@hapespeelgoed.nl

Hieronder vind je alvast de antwoorden op de meest gestelde vragen. Mocht jouw vraag er niet tussen staan twijfel dan niet contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder!

 

Bestellen
Kan ik iets aan mijn bestelling toevoegen?
Zolang je bestelling nog niet verzonden is kan er iets worden toegevoegd. Neem contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
Kan ik vanuit België bestellen?
Je kunt ook vanuit België veilig een bestelling bij ons plaatsen.
Kan ik bestellen zonder me te registreren?
Je kunt een bestelling plaatsen zonder jezelf eerst te registreren. Het registreren van jouw gegevens vindt dan plaats tijdens de afronding van het bestelproces.
Bekijk alle vragen
Bezorgen
Wat is jullie levertijd?
Bestel je op werkdagen voor 15:00 uur dan ontvang je jouw bestelling de volgende dag, ook op zaterdag. Bestel je tussen vrijdag 15:00 uur en maandag 15:00 uur dan ontvang je jouw bestelling op dinsdag.
Wat zijn de verzendkosten?
We versturen iedere bestelling binnen Nederland helemaal gratis! Naar België versturen we gratis vanaf € 34,99, daaronder zijn de verzendkosten € 3,99.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Je kunt jouw bestelling op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur bij ons afhalen.
Bekijk alle vragen
Betalen
Hoe kan ik betalen
Je kunt bij ons betalen via iDEAL, Bancontact/ MisterCash, MasterCard, VISA, PayPal, Apple Pay of AfterPay.
Wat is jullie IBAN rekeningnummer?
Het IBAN rekeningnummer van Hape Speelgoed is NL78 RABO 0311 5389 83. De BIC-code of het Swift-nummer is RABONL2U
Ik heb geen factuur ontvangen, wat nu?
De factuur versturen we altijd per mail. Neem contact met ons op wanneer je geen factuur hebt ontvangen. Wij helpen je graag verder.
Bekijk alle vragen
Mijn Account
Wat zijn de voordelen van een account?
Wanneer je een account bij ons hebt staan bij jouw bestelling jouw gegevens al voor je ingevuld. Je kunt deze gegevens ook wijzigen mocht dit nodig zijn. Ook kun je jouw voorgaande bestellingen inzien en direct nogmaals bestellen. Daarnaast ...
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Rechts bovenaan iedere pagina vind je Inloggen. Via deze link kun je inloggen maar ook een nieuw wachtwoord aanvragen wanneer je deze vergeten bent.
Ik wil mij aan-/ afmelden voor de nieuwsbrief.
Wanneer je bent ingelogd kun je eenvoudig jouw voorkeur voor de nieuwsbrief aangeven. Wanneer je nog geen account hebt en deze (nog) niet wilt aanmaken kun je onderaan iedere pagina je inschrijven voor onze nieuwsbrief. We gebruiken je gegevens dan enkel...
Bekijk alle vragen
Garantie & Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling, geheel of gedeeltelijk, zonder opgaaf van reden retourneren. Geef binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons door dat je jouw bestelling wilt retourneren. Na jouw melding dien je jouw bestelling binnen 14 dagen aan...
Wat zijn de voorwaarden om te retourneren?
Voorwaarden voor retourneren zijn dat een artikel onbeschadigd, ongebruikt en indien mogelijk in de originele verpakking aan ons retour wordt gezonden. Hierbij ben je verantwoordelijk voor de wijze waarop een artikel aan ons retour gestuurd wordt. Dit...
Wat zijn de kosten van retourneren?
Retourneren is bij ons altijd gratis. Neem contact met ons op om een retourlabel te ontvangen.
Bekijk alle vragen
Informatie & Voorwaarden
Wat zijn jullie leveringsvoorwaarden?
Bekijk hier onze leveringsvoorwaarden.
Wat zijn de algemene voorwaarden?
Bekijk hier onze algemene voorwaarden.
Wat zijn jullie contactgegevens?
Hape Speelgoed Industrieweg 15 5324JX Ammerzoden Nederland 0031 (0)73 7200 899 info@hapespeelgoed.nl
Bekijk alle vragen