Bezorgen

  • Wat is jullie levertijd?

    Bestel je op werkdagen voor 15:00 uur dan ontvang je jouw bestelling de volgende dag, ook op zaterdag. Bestel je tussen vrijdag 15:00 uur en maandag 15:00 uur dan ontvang je jouw bestelling op dinsdag.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Vanaf € 29,99 verzenden we je bestelling gratis. Daaronder zijn de verzendkosten € 4,99 binnen Nederland, € 6,99 naar België en € 7,99 naar Luxemburg.

  • Wat zijn de kosten van retourneren?

    Wij nemen de kosten van retourneren voor onze rekening. Wil je een product retour sturen? Neem contact met ons op en meld je retour aan, we geven je vervolgens verdere instructies om je product retour te sturen.

  • Hoe bezorgen jullie mijn bestelling?

    Wij versturen jouw bestelling met pakketdienst DHL. Zodra je bestelling klaar staat om door DHL opgehaald te worden ontvang je een mailtje. Hierin staat een Track&Trace link waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

  • Kan ik mijn bestelling afhalen?

    Je kunt je bestelling altijd af komen halen in onze winkel in Ammerzoden. Kies bij betaalwijze voor Afhalen en kom gezellig langs.

    Hapespeelgoed.nl
    Industrieweg 15
    5324 JX Ammerzoden (net boven Den Bosch)

  • Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

    Zodra je bestelling klaar staat om door DHL opgehaald te worden ontvang je een mailtje. Hierin staat een Track&Trace link waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Heb je deze mail niet ontvangen? Bel ons gerust via +31 (0)73 7200 899. Wij helpen je graag verder.

  • Wat als ik niet thuis ben als DHL mijn bestelling bezorgd?

    Per mail of telefoon laat DHL je weten dat de bezorgpoging mislukt is en dat ze het de volgende dag nogmaals proberen. Je kunt er dan ook voor kiezen om je bestelling op een DHL Parcelshop te laten bezorgen zodat je daar je bestelling op kunt halen. Na 4 mislukte bezorgpogingen wordt je bestelling altijd bij een DHL Parcelshop bezorgd. Je hebt dan een week de tijd om je bestelling op te halen voordat deze naar ons retour komt.

  • DHL heeft een beschadigd pakket bezorgd

    Erg vervelend, waarschijnlijk is het pakket onderweg beschadigd geraakt. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je bestelling beschadigd is. Wij helpen je graag verder.

  • Kan ik de leverdatum uitstellen?

    Ja, dat kan zolang wij je bestelling nog niet verwerkt en verzonden hebben. Wil je jouw bestelling later ontvangen neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij helpen je graag verder.


Staat je vraag er niet bij?

Staat je vraag er niet bij of heb je een opmerking?
Laat het ons weten. Wij helpen je graag verder!