Bestellen
Kan ik iets aan mijn bestelling toevoegen?
Zolang je bestelling nog niet verzonden is kan er iets worden toegevoegd. Neem contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
Kan ik vanuit België bestellen?
Je kunt ook vanuit België veilig een bestelling bij ons plaatsen.
Kan ik bestellen zonder me te registreren?
Je kunt als gast een bestelling plaatsen zonder jezelf te registreren. We maken in dit geval geen account voor je aan en bewaren enkel de gegevens die we wettelijk verplicht zijn te bewaren.
Ik wil een artikel bestellen maar deze is uitverkocht, wat nu?
Laat je e-mailadres achter op de pagina van het betreffende artikel en je wordt op de hoogte gehouden zodra deze weer op voorraad is.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Wanneer je jouw bestelling hebt afgerond ontvang je van ons een bevestiging van jouw bestelling op het door jou opgegeven e-mailadres.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zolang je bestelling niet door ons verzonden is kun je jouw bestelling annuleren. Wanneer je bestelling al onderweg is, is het voor ons helaas niet meer mogelijk je bestelling te annuleren. Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
Klantenservice
- Heb je een vraag of opmerking? We helpen je graag verder!
- +31 (0)73 - 7200 899
- info@hapespeelgoed.nl